Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

per aspera sic itur ad astra

Era o pajiste ireal conturata’n forma de clepsidra in care dominau cei doi copaci din stanga sunetului apei mijite din resemnarea padurii iar pe umerii frunzelor in forma de inima palpitand metafizic, se desluseau bobitele impecabil de stralucitoare, rasarite din respiratia noptii si ascundeau sub ele toata splendoarea acelei dimineti de iulie… din padure, incet, cobora o racoare placuta peste al carei miros se aseza cantecul mierlelor cuprinse de furia iubirii ne’mpartasite… printre firele ierbii un carabus gigant si lenes nu.mi impartasea idilicul privelistii de poveste si cara din greu doua picaturi de roua cazute’n noapte din balconul julietei sale …ofta des, mirosind cuminte locul somnului unde sunt sigur ii era indiferent daca ar mai fi ajuns…sus o randunica mirand voluptos din clestarul cerului, harazi un nor plapand, parca intrebator de aceasta minune… palmei mele stangi, un deget incepu’ sa I se opuna… o mancarime’n palma stanga zic … daaa … iau bani, sigur gasesc comoara dacica cu iz de mure, o vand planetar de scump si.mi cumpar zece ibovnice si.un pegas pe dunare, si cum meticulos gandeam simtii o umbra ca vine spre mine, ma’ntorc incet si vad minunea de poveste mai sus exprimata si nimic altceva…stiam de mic puterea norilor, asa ca pana sa.mi ridic privirea un stol de lumini imi ocupa orbita, abia zarind izvorul culorilor, deslusii ceva ce parea o savarina…hmmm ce buna…deci asta era, am castigat guinessul savarinelor ce milionul in cont mi’l aduna … dar vai, nu….ramasei privitor intens… o stana de piatra…ahaaa nu e doar asta… da ce.o fi…?... paralizat, asa de tare ma mir cum de mai gandeam si.o furnica’n susul gatului urcaaaaaa si ma gadilaaaaa…adica eu stapan destept in lumea voastra ma las calcat de.o furnicaa? Da’ mainii nu.i venea indemnul gandului sa.mi alunge gadilatura… ma si vedeam paralizat la infinit intr.un carucior facut din teancuri de bani…daaaa si cum ma gadilam infinit de tare, o raza din savarina stralucitore cobora shui in a ochilor mei culoare…. NU TE METE!!!, NU TE METE!!!... auzii din mine… smeagol, fii cuminte.mi zic, nu vezi ce ma gadila stapanul furnicilor?...Ucide.l …Ucide.l…se rasti smeagol la mine…. NU TE METE!!!, buuueeei…! ii zic lu’ smeagol ce dracu’ sa nu ma METE???...Stapanu’I bun da’ cam hapsan..raspunse …Offf poate.i savarina cosmica si.mi da mie cercelu’ cu puteri marinimoase’n egocentricul pamantean …
Hmmm… cine dracu’o vorbi..? eu nu mi.s… ,smeagolu’ nici atat …si din angelicul privirii mele intrebator/gadilatoare se auzi din nou… NU TE METE!!! … SHIIT…!!! RESET INIT … NU TE TEME !!!... NU TE TEME ! Sunt eu zana savarinelor,craiasa dolarilor…printesa cosmica a infinitului… te voi rapi asa de dulce, te voi lua cu mine’n univers si voi avea j’de’mii de children cu tine… HAI VIINOOO…valeu mama…, imi spusei…buuueei sefu …ce tare’i gagica’sta cosmica hai rapeste.te cu mine’mpreuna, te roooog, o sa.mi faca si mie smigolini multi,multi …se auzi surescitat din mine, ego’ul naravas…..si.n raza ce ma’mbratisa, parasii asa stramb intors cum eram poiana’n sus, de colinda smeagol prin mine “Sufleeecata pan’la brau\duceaaa, duceaaaa …” De.i tipa.i…taci ma, sa ma concentrez…ca poate.i minciuna , poate.i mama recesiunii si.o vrea’napoi sau poate.i zana guvernului comunitatii univers’oropene si.o venit sa.mi ia impozitu’ de pe privit…SONO, ANXXA… LA VERA DEA DEL PIACERE, INSIEME ANDREMO A SENTIRE TUTTO L’UNIVERSSO DELL POETICO PIACERE… oh mamma mia…..sefuuuu’ vom fi regii savarinelor cosmice, apoi plangand, o vreeeeaaauuuu….. grai egosmeagolu’…hai du.te cu mine, hai vrrrei…? …asa, imobilizat in hamacul razei, ridicai mainile mintii sus si ma predai cu o supunere ancestral dogmatica si paralelipipedic inoculata subliminalului vizibil de pe terra…hmmm bat campii, da e de’nteles, eram rapit ca’n ziarele x, numa ca scully era detasata cu serviciu’ la medgidia, cerceta rapirea fantomelor din industria inexistent consacrata a romanicilor …ce ar face mulder, ma’ntrebai, da era prea tarziu, zana zanisoarelor tuturor epigonilor desemnati artistic la panoul de onoare fizic si pamantesc al bojdeucii poporului, era’n fata mea, iar eu stateam ca blegu’, pardon ca romanu’ la danubiusu’ nou’n fata…, ce.i drept cam imobilizat…si visam alegoric, la unison cu smeagol, tttteeeee iuuubiiiim…NU TE TEME MIERE…(probabil o fi folosit google ca sa se traduca…) NOI IN UNIVERS AVEM DE TATTI…TE VOM IUBI SIDERAL SI UNIVERSAL GALACTIC ASA CUM IUBESTE DOMN’ axexcu PREZENTA COTROCENILOR… si apoi smeagol… da’ daca’ti intonez un poem frumos iti dai radiatia jos? NU ..DA DACA’MI VEI VORBI URAT VOM COMUNICA PRIN msDOS … si din a nudului alien.ata feerie rasari o coasa aurie, cu o voce mai taioasa, mi se telepatiza’n memorie ….CE CREDEAI CA TE.AM RAPIT DIN IUBIRE ? si’ncepu a’mi rade’n nas…iar cu forta mintii lua un microcip pe care zarii in treacat scris mai mare decat cipul …MADE IN CHINA…speriat de decadenta cosmica ma trezii din somnul realitatii cotidiene, simplu si invizibil…a dracu’ vis …si o durere strasnica’n talpa, ma acutiza plauzibil de tare, ma uitai, si vazui o protuberanta de origine… denominat necontrolata… langa al meu ahilian calcai, si’n jurul ei, un condensator expandat degaja un miros straveziu de ceai verde din propan proaspat si,n al carui abur auzii pe smeagol silabisind…fake by romanian industries and china design…adica afara’i chinezesc, inauntru’i romanesc?…what the f..


.

2 commenti:

Anca Dionisie ha detto...

Ai o tigara?
wtf...?!:))preferr omg...fiindca LOL are rezonanta concupish :))
Ai? Dai?

von stroeberg ha detto...

:)
stai ca ma duc sa cumpar...
:))

Archivio blog