Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

Nu mai vreau sa scriu asa

Stii cum miroase intunericul
Pomului
traindu,si umbra arzatoare
Prin focul dorintelor, o viata,
La caldura careia ramasi … obtuzi
Priveghem uralele fructelor parguite

Cum face cand isi pierde umbra
pomul
Remizand cu neantul
Seva radacinilor cu gust de aspirina
Si.si infige.n cer bratele noduroase

Cum vede impasibilul durerii
pomul
Cuibarit in lacrimile
Plouate invers… spre nori
Si daruind infinitului
nicaieriul
Cu chip uman de pom


.

Nessun commento:

Archivio blog