Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

Hydrogentzweioxygen

Da afara ploua… ca mie.mi placea ploaia, cu toate picaturile ei, da chiar, oare cate picaturi are ploaia acum si oare cati atomi de hashdoio sunt intr.o picatura ca eu ma uit la picatura fix, si contempland noianul de electroni ce torential viseaza printre nuclee… ma deloghez de mine si ma’ntreb… se’iubesc ei unu cu altu oare? Si ce se’ntampla atunci …, dar cand inevitabil si ireversibil ating fonetica pamantului?… oare pe picatura o doare intepatura pamantului? Nu stiu… da stiu ca ma’ntreb ce’o sa se faca electronu cand ametit d’atata privit spiralat a la “mi(t)sa de la costinesti” spre nucleonul stapan, bastard si parvenit pe plantatia atomica…,simplu si revolutionar o sa iasa din matrix si o sa filozofeze acut si bezmetec despre esenta naturii electrice aplicata prajitorului de paine, nesatul si franzelofil… si’ntr.o clipa infinita electronii matrixizati prezinta neutronilor “simpozionul international-universal al perspectivei electrice la nivel de atomdefurnica care’ar duce’n portbagaj corespectiv saptiatomisijumatate de glucoza din lapte”… da… si cum neutronii e mai cuminti de felu’ lor… in minunea de minut urmatoare… tati televizoarele e cu obiectivu’ pe tandarei …”A second nuclear sexplosion of“… FocuShiMaaa… da shi shiuperca o crescut breee “in a big ailand of braila” c.o sa mancam radiatie pi pani toata viata bre,daa toata …si vom eructa angelic numa’ elemente cu izotop atomic 92… daaa… ca am vazut eu intr.un atlas de zoologie cuantica aplicata pandativelor, un nene care ne zicea’n cantec vorbit ca marti vom iesi cu totii din matrix ca nu prea stiu eu ce.i aia, da stiu sigur c.am fost prin el intr.o vineri pe cand se crapa de cu seara,ca ma lua transhumanta pe deal ,ca buciumeau nostalgic turcanele… asa de telefeeric incat mi’au tintuit apendicele matrixului fix in spitalu’ militar de cernobyl ca acolo nu mergeau decat ultrabancherii capitalismului cu chip si asemanare aproape umana... si alienii care tanjeau la el, iar acolo mai era inca’n acea vreme un doctor misterios… Tifoon… care pe cand se benchetuiau izotopii,n orgia planificat-comunista, saracu era de garda si deci normal ca dormea, ca n’auzi saracu padurea de sirene de pe glob si se trezi bietu dupa septe zile cu lacatele pe oras singur cuc precum eterul gnoseologic al muraturii, daaa…. si bucuros de a mea prezenta ne puseram sa numaram meticulos atomii de vodka din poiana, impreuna cu o entatitate substantial albastra care la al al saselea proton d’alcool saracu deja numara din doi’n patru’j’trei cu toata antigravitatia nefizicii pamantesti, ca noi ne.am dat seama ca joaca la cacealma… cu paharu…ca si saracu tifoon era antrenat bietu’, de mic castigase cupa si campionatu raionului si mai primise si medalia de visinata pe colhozuri iar eu dupa ce am terminat tot alcoolul din mendeleev, imbalsamat corect am vrut sa ies din matrix da nu m.a lasat newbluentity o spus ca din matrix se iese… da numa’ far’de apendic si cum aveam anestezia facuta… tifoon injura hipocratic pe sticla de basamac, ca a eradicat tetanosul din mintea lui si ca ma impinge el din matrix a’far’ de apendic… daa… si ce lacrimi am acu cand va povestesc astea... n’o fi de la ceapa asta oare…?... nuuu ca nu m.o durut deloc operatiunea matrix/far’/de/apendice atata doar ca am mai stat trei luni dup’aia in hospitalu care.o curatat elita nemteasca…da, acolo, la nurnberg… ca abia au reusit sa.mi desfaca operatia cusuta’n bare de uraniu mult prea imbogatit… daa ca dupa o saptamana de operatie continua, a la rovinari, coborand’napoi din matrix cerui o ciutura cu apa… da nu fu simplu, ca iesit deja din matrix uitasem epica babiloniala asa ca nursica, biata de ea, cu lumanarea aproape complet arsa’ntr’o mana si cu perfuzia biblica’n cealalta fu asa de impresionata de revenirea mea din matrix, ca euphemistic ii decodifica.i telepathic… “danke dir blau einheit, gegenseitigkeits unternehmens,… ihr seid alle hosenscheisser die sehr dumm sind…” adica eu’ntelegand’o’perfect silabisii… h_y_d_r_o_g_e_n t_z_w_e_i o_x_y_g_e_n…fa n’aude!!! … si ea pleca cu perfuzia dupa domn’doctor pentru totdeauna ca m.a sunat dupa opt ani si mi.a spus ca am lasat.o insarcinata ieri… si io am ramas exacerbat pe langa matrix, cu o sete submarin launtrica si cu nostalgia ploilor a la matrixland … unde e asa … toti destepti …de parka e’n romanica…
alles bahtalo’n matrix tuturor… ca p’aci ne lamuriram …


.

4 commenti:

Anca Dionisie ha detto...

blue or red?
................
You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe.
You take the red pill and you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.
Remember -- all I am offering is the truth, nothing more.
takes the pill with a glass of ...Hydrogentzweioxygen........
:)

von stroeberg ha detto...

pai ...
nu se vede ca le,am luat pe amandoua...?
:))

Anca Dionisie ha detto...

umpik din profil...:))

von stroeberg ha detto...

:))
:))

Archivio blog