Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

geometrie

asa e iubirea ta din mine
un univers ce traieste prin tine

asa e visul tau din mine
un curcubeu mirosind a zane

asa e cuibul tau in mine
un azimut descantat zorilor cu suspine

asa e umbra ta prin mine
un cer instelat ce rasare’n copilarie
...
asa e lacrima ta din mine
un nor ivit din apa luminii

asa e despartirea ta din mine
un tunet ratacind ninsori'n privire


.

8 commenti:

Celestine Mihaela ha detto...

"Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!"
Speechless...

Daca poezia de mai sus iti apartine, ma inclin!
e superb ce-am gasit in casuta ta.
te-as intreba atat:
Cine esti?

von stroeberg ha detto...

:)
dac'as sti...

anca ha detto...

Absentius...:)

von stroeberg ha detto...

:)
...sunt emisarul visului meu, trimis
pentru a renaste’n universul cuvintelor picurate
din voi spre mine …
:)

Anca Dionisie ha detto...

te adapi dintr-un vulcan ...
poetule, daca te-as prinde si ti-as cresta cuvantul, nu-i asa ca vei sangera cateva apusuri intr-un pahar cu vin? :))

Celestine Mihaela ha detto...

Frumos te conectezi...
Sa te prinzi de tot ce e Iubire.

Namaste

von stroeberg ha detto...

:x
...
numai cateva....?
:)
:-*

von stroeberg ha detto...

:)

namaste tie...
poezie...
:)

Archivio blog