Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

NWO - The balkan strategy

Da era'ntro joi ca’n noaptea precedenta visasem ca ploua cu bani, daaaa, da nu erau bani obisnuiti, erau un fel de contrabani, ca toti care.i culegeau li se materializa.n buzunar si.o amenda direct proportionala cu suma pe care.o culegeau,si de ce strangeau mai multi, de ce veneau amenzi mai mari, de se facuse o coada.n vis la directia taxelor si impozitelor, de ziceai ca trebuiau sa primeasca bani de acolo, nu sa.i dea, mai ceva ca la pomana porcului vanat de tiriac and co … si.n linistea civilizatului rand se auzi un ropot de aplauze … functionarii iesisera din ghiseu si se asezara la coada unde avu loc o dezbatere cuviincioasa prin care se evidentiau doua tabere, pro si contra faptului ca “functionarii” sa intre.n fata ca sa.si plateasca datoria statului…si pe cand ma retoriceam silentios “cine o sa le incaseze banii?”, mi se concretiza materialistic explicit masina politiei comunitare pe care o evita.i cu iscusinta incepatorului vorbitor de dacica emancipata latineste, adica la dacia mea omiesiceva io cazut doar emblema, da loganu oficial facea pipi cu succes pe el, ca si domnu’ aproape ofiter isi varsa surasul infloritor pe drumul far’ de.o vigneta: “ Ma Bo_eeeP, Beeep.. Beeeeeeeeeep… .orocitule, tu stii cine,s eu ma? Stii? cin’ti’o dat carnetu de conducere ma, n.ai vazut ca am prioritate de oriunde? Iti iau toate punctele de penalizare din familie’n susul pomului genealogic pan’la Burebista…ma beep … ” Si cu un calm aprofundat englezesc incepu sa dea cu sutu’n daciaomiesiceva ca pan’ma dumirii eu, era deja daciasasesute…”dda ioo nnn.am cules parale…” , ”d’aia ba,d’aia” , ” nu nnn uu nu e e.. e.. vinaa meeea…” ii explicai cu voce sigura si de.o masculinitate a la clark gable, ”vai de mine nu mai fac ..ma jur pe.o zemuita savarina …” , ”ba date’n beeeep dracului din drum … ca’l avem cu noi pi ghinladel si trebe toporiscat repede … ghita.. suna la sectie sa ne traga cu homerul, ca s’o izghit dracului incognilateala …”, taman atunci accidental se zburatacea lin si maiestuos un boing marfos al tuturor aliatilor atlantici, pacifici ,indieni/oceanici si din cockpit.ul pilotilor un alien corpolent, se iti prin geam cu greu si rasti cu toti rarunchii, clar si limpede “uere iz de airport offff Tcilibia?” ca eu m’as intreba amu oare alienii au rarunchi?, da p’orma uit firul logicii analogice si nu ma mai regasesc prin ce spun, asa ca ma’ntorc la oile salbatice cu ochi sublim albastri cu care interactionam asiduu precum tarkovski’n film de lynch … daaa, perplexul triunghi format din alien, pilitist si dac, fu strapuns condescendent ambiguu de vocea portbagajului pilitienesc…: “Pe/sau/cu/si’n numele lui Allah voi darama toate autostrazile tarii romanesti asa de tare… ca pandemia shaormica va va afecta digestivul pib.ului pentru eternitatea care a mai ramas …. Apa … Allah…apa … da nu d’asta romaneasca ca astia e otraviti la fantanica si p’orma mor de burta, nu ca’n coran” …era vocea timidului ghinladel, ca din tufisuri aparu un exponat autohton comunitar senghenistic, cu’n puradel nascut pe la bruxelles si care scobindu-se mioritic in nas doinea epopeea subinginerului manole “tataaaa mi’e fooamee …” , iara tat’su indiferent si rece precum un comisar FMI in ograda la romanica …“miiici!!!, bere, suc cine mai doreste … 70 d’eoro buchetu’…”, daaa, desi cop.ul il lua la zeropazeste … ”Mata….” , io m.am prins ca nu era vanzator fara autorizatie ci era wikilizatorul deghizat in roman la paris… ca I se vedeau receiverele matriceale de decodificare reversibila prin uleiul tuciuriu al mititeilor cu 60% carne si restu’ nici ghinladel stie ce era, ca io am vrut sa mananc doi cu mustar da am auzit grimasa aliena “donnottoci” si’ntr’o clipa ceva mai lunguta, fura teleportati pe boing cu totii…ca se auzi “Ba extramorfule Bag…as beep in planeta ta, stai sa.i dau o amenda lu fraieru ala cu daciobuzul…sau sa iau macar de’o … savarina mica micaaaa…hai vreei? , Te rooog…” … ca din intamplare ‘ncepu ploaia ca era exact ca acuma ca nu mai stiai ce anotimp e joi, ca le are pe tati’n el si iarna siberica si vara musonica si cu emblema daciilor in buzunar ma’ndreptai ‘nspre vibrante orizonturi carora le eram dator cu prezenta mea fizica… taman acu, bateau in usa asa de tare, ca zbura si amenda si bani si entitati celeste si atunci cand coborai din pat si realizai stiintifico apoteotic ca e cineva in baie, incepui a dansa doar pentru mine ‘nspre usa… apoi… navalira demascatii peste mine si.n timp ce nu.mi citeau drepturile de autor civil si penal, vezica mea se relaxa inceet, inceet, speriind catelusii ofiteri …
atunci suna ... in sfarsit, ceasul desteptator…

Nessun commento:

Archivio blog