Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

nume




daca intr.o zi ai sa cobori
tacerea spre setea fiintei
sa.mi pui un nume si sa ma strigi
vom plange razand amandoi

daca intr.o seara vei mirosi a fuga
privind perdeaua timpului in gol
sa.mi strigi din nume
vom fi ori vom pleca amandoi

daca in noapte vei darui tacerii
pamantul surprins decolorat de stele
sa.mi scrii numele pe intuneric
vom fi muti amandoi

daca spre zori visand amor
prin asternutul gol
sa.mi mangai numele cu dor
ne vom iubi la nesfarsit... noi doi

daca intr.o zi strigand
a joaca numele meu
iar tacerea va fi raspunsul tau
sa.mi cauti trupul nenumit
voi fi eu cel ratacit
si nu.ti gasesc ...

un...

nume

.

Nessun commento:

Archivio blog