Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

hai privire vino.n noi




in palmele cu munti ascunsi
respirati usor
netulburand
privirile soptiri
impreunarii pulsurilor
odata cu intrarea
timpului in ceas

hai privire vino.n noi
sa gasim umbrei
o voce oarba
castului patimas
albastru

din fum tutunul
in meri va frange cidrul clipei
obraz vazduhului serpuit
inimilor ad.hoc…
mute

hai privire vino.n noi
cu vantul ochilor
tacerea scrum
sa o miram cu
verde…

drumul marii
sta sa plece
cu toate valurile
lovitului catarg
vom bea sarea
plangand amar
pistruiatul aval
din poalele vederii

hai privire vino.n noi
sarut suspin
sa ne boltim
reginei verb in
rosu…


.

Nessun commento:

Archivio blog