Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

sarutul... rasad printre degetele noptii cu povesti


te nasti
ragusind urmele strainului gopo
ca asternut pleoapelor
vestea umbrei e ultimul miracol

cresti
pazind berzelor
speriatul cantec de noapte
ca sa.ti semeni spinii
caraus de ochi
pescuitului noroc
in colbul
terifiantului desen
lasat strain
pe spatarul orgoliului
in doua... trei cuviinte...

adulta
ridici privirea
la indemnul sirenei
cu sare deloc alba
si vin rosu obscur
...
langa stea ai ramas fericitul loc de umbra
...
ai pe masa un pahar
il imiti pe johnny raducanu
asternuta pasului din covor
in marginea pastelului sonor
cu prispa retinei
pridvor zmeului
trait halucinant
concentricului paianjen echinoctial

ieri
sub clape firave
din coridorul fredonat picaturii
ai chef sa schimbi marea
pe cuvinte uscate
carate anapoda lenesului dezvelit
in iarba timorata,
neinteleasa prozaica
deschizi poarta interzisa
si te.ndupleci frenetic
ieftin spre degeaba...

pe argintii din aluminiu
se nasc ingerii
impliniti dusmanilor ...






Nessun commento:

Archivio blog