Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

heliomorfologia bicontextuala a vortexului multidimensional

Elipsa rozariana, tanguita cutiei vorbelor,
subestimata ascendentului conceptual al colapsului,
nestatornicita desclestarii de tarmul decalogului
si conturata bronzului ideilor
tinde cu pasi colorati inuman
catre coliba privirii matriceale.

Miriapodul valurilor emasculate feeric
la intalnirea contemplativului cu agresivul tocului blond
lasa adn-ului din oglinda locului geometric quadridimensional
ecoul criogenat cu gust de mare.

Cata risipa inoculata efervescentei illuminate de cateterul cosmogonic al moriei tunetului ...


.

5 commenti:

anca ha detto...

dă dependenţă...

von stroeberg ha detto...

...sau indepenta ...
...auguri di buona pasqua ...
:)

von stroeberg ha detto...

independenta...muscatul bavarez e vinovat ...

anca ha detto...

don't tell me...about "muscat"..:) dependenta si independenta au firi consubstantial-concupiscente:)
Paste linistit ..in apele tale! :)

von stroeberg ha detto...

ape nuu... vinuri daa... :)

Archivio blog