Trecator.ul Nichita Stănescu... Călăream pe un cal şi deodată-am văzut că eu sunt calul acela Şi deodată am văzut că ei doi galopează pe mine. Mă învolburam şi deodată i-am văzut pe cei trei, când umbra mea din spatele meu mi-a strigat: - Eu sunt tu. Lasă-i pe cei patru să-şi urmeze destinul... lasă-i!

asa tace firul de iarba pasilor tai...




nimbul ecoului
sub principiul gandirii
masoara tacerea din umbra…

de talpa surprins tremurul
firav de iarba
la vreme de furtuna
in contrada vremelniciei
acolo unde privirea anonima
innoada concentric pulsul iubirii
in amfora plina cu surzi vorbind…
despre limpezirea vidului
coplesit
de cuvant…



.

5 commenti:

anca ha detto...

silence is so alive...:)

<3

von stroeberg ha detto...

:)
o tacere atat de stoica...
incat si click.ul din stanga
a fugit sa.si ascunda fosnetul
inutil far' de arahnida comunicarii globale...
sub al cincilea patrat rotunjit de luna...
:))
>:d<
:-*

anca ha detto...

cv-ul clipei ce sunt

privesc spre vesnicie...pe fereasta dinspre rasarit.
beau cafea.
fumez.
scriu.
mi-e dor sa fiu.

ador sa miros cartile...cafeaua...tutunul...
pamantul de flori,benzina, “unu”,
crema de pantofi...sa-ti mai zic de mine?
Te-am intimidat, s-a facut tarziu??
...ador mirosul de rugina, mirosul de copil, de oameni...
desi trec prin mine si habar n-au ca le-am oprit vama pe suflete culese
am facut profit la bursa pe ganduri alese..

gata cu vorba...arata-mi cu degetul unde sa apas...pe care usa sa intru daca n-ai decat usa din dos..:))
:-*

von stroeberg ha detto...

>:d<
http://www.youtube.com/watch?v=0tQ-7X1Uo9I
:-*

anca ha detto...

http://www.youtube.com/watch?v=nKAnnu2GETU

mi-e tare dor de ce nu stiu inca..

Archivio blog